PCM op de Wii of Xbox Lijkt het je iets of niets?
Gepost 28 januari 2010 - 20:33
Discussieer hier over PCM op de Wii of Xbox. Vind je het wat, of juist niet? Wat zou je willen zien? Post het hier!
Heb je een vraag over Pro Cycling Manager 2009? Lees dan eerst de boardregels en kijk in één van de FAQ's: de Technische, Spelmatige, Carriere of Grafische! Een vraag over oudere versies van PCM of CYM? Kijk dan in het antwoordenboard voor oude versies.
Bekijk nu de vernieuwde handleiding voor de Hannes Convertor!
Bekijk nu de vernieuwde handleiding voor de Hannes Convertor!
Gepost 28 januari 2010 - 21:23
Volgens mij bestaat er al een wielerspel op de Wii, zag eens in de kroeg een filmpje daarvan.
Volgens mij moet dit ook zeker haalbaar zijn, vooral van de kwaliteiten die een Wii heeft.
Op Xbox is dit zeker ook mogelijk, aangezien ze dit jaar al de TDF op LiveArcade uitgaven, duz volgens mij
moet dit dus ook possible zijn op PS3 en ik hoop dit enigsinds ook. Misschien iets voor PCM11?
Volgens mij moet dit ook zeker haalbaar zijn, vooral van de kwaliteiten die een Wii heeft.
Op Xbox is dit zeker ook mogelijk, aangezien ze dit jaar al de TDF op LiveArcade uitgaven, duz volgens mij
moet dit dus ook possible zijn op PS3 en ik hoop dit enigsinds ook. Misschien iets voor PCM11?
Gepost 28 januari 2010 - 21:34
Op PSP hebben ze ook niet zoveel mogelijkheden dan als op een PS3, Wii of Xbox hé, grafisch enzo, al zou dit ook moeten beter kunnen op PSP, het is tenslotte ook een PS. Qua geheugen zijn de PS3, Wii of Xbox toch de perfecte manier om PCM te spelen, ook veel realistischer, op TV enzo...
Gepost 29 januari 2010 - 11:50
Gautran, op 28 januari 2010 - 21:42, zei:
Die steken ook niet veel tijd meer in hun jaarlijkse spellen hoor, kijk maar naar Fifa en al die andere sportspellen...
FIFA is gewoon al heel goed, de graphics zijn mooi, etc. Dus dan is het niet gek dat er weinig verbetert wordt. Bij PCM is er nog héél véél te verbeteren...
Gepost 29 januari 2010 - 23:16
Wielrennen is erg populair, zeker met die Engelstalige ploegen tegenwoordig.
Wielrennen is misschien nergens de populairste sport, maar het is toch zeker bijna bij elk land de 3de of 4de populairste sport. Wielrennen is erg internationaal. Als voorbeeld: Tennis is populair in België en Amerika, in andere landen niet echt. Cricket of wat is het daar is populair in Australië, maar nergens anders... Dan heb je nog schaatsen in Nederland enz...
Wielrennen is misschien nergens de populairste sport, maar het is toch zeker bijna bij elk land de 3de of 4de populairste sport. Wielrennen is erg internationaal. Als voorbeeld: Tennis is populair in België en Amerika, in andere landen niet echt. Cricket of wat is het daar is populair in Australië, maar nergens anders... Dan heb je nog schaatsen in Nederland enz...
Gepost 30 januari 2010 - 08:45

Log in
Registreer
Help

Multi quote