Zie je zelfs LG kan haakjes toevoegen, hoe moeilijk kan het nu zijn.
Nee Ruben moet dit even verklaren, maar die heeft problemen met zijn internet. Hij had iig gezegd dat als je het door een converter haalde (o.i.d.) dat het dan met haakjes er uitkwam en dan hoorden er geen problemen te zijn.
Initiatief naar het pokerforum toe
Gepost 03 maart 2010 - 17:43
Brucht, op 01 maart 2010 - 22:36, zei:
doe toch gewoon zonder haakjes moeilijke kinders.
Als iemand ooit iets over 3D wil posten moet hij de emoticons in zen post maar afzetten.
Als iemand ooit iets over 3D wil posten moet hij de emoticons in zen post maar afzetten.
Waarom kunnen jullie zelf niet gewoon de simpelste weg kiezen? Het is veruit het beste idee dat er tot dusver gekomen is. In plaats van wat aan te modderen en telkens met de vinger naar elkaar te wijzen kan je op z'n minst dit méér dan degelijke alternatief uitproberen.
Gepost 03 maart 2010 - 18:02
Ik wijs helemaal niet naar iemand (ahja eigenlijk wel), maar bedoel alleen maar te zeggen dat Ruben destijds met dit voorstel kwam en toen zijn wij hierin hem gevolgd. Dus daarom lijkt het me beter dat Ruben ook hierover wat zegt ipv iemand anders.
Gepost 09 maart 2010 - 11:54
Hoe moeilijk kan dat zijn om 1 haakje te zetten mensen.
Het probleems is dat als we het zonder haakjes doen er teveel verneukt wordt in andere delen (met name als het gaat om pc games) van dit forum. Het is ook gene pokerforum hier.
Het is een kleine moeite maar. Niet zeuren
Het probleems is dat als we het zonder haakjes doen er teveel verneukt wordt in andere delen (met name als het gaat om pc games) van dit forum. Het is ook gene pokerforum hier.
Het is een kleine moeite maar. Niet zeuren
Welk land moet ik naar de wielertop brengen?

1 juli 2011 - De comeback van Thomas Dekker :notworthy:

1 juli 2011 - De comeback van Thomas Dekker :notworthy:

Log in
Registreer
Help
Deze topic is gesloten
Multi quote