Ook als je een leuk talent hebt gescout meld hem hier en laat zien wat er van hem geworden is. Zo kunnen wij meegenieten van jou ervaringen als pcm-speler. Of is er gewoon een bestaande renner die volgens jou potten gaat breken in de nabije toekomst meld het ons zodat wij deze renner kunnen aantrekken voordat de grote teams dit gaan doen.
Zit er iets tegen en snap je niet wat dit kan verhelpen met je carrière? Vraag het gerust en je zal hopelijk snel een antwoord krijgen waardoor je weer snel het plezier kan ervaren. Dit is dan vooral bedoelt voor kleine vragen, zoals ''welk team heeft veel talenten'' of ''welk materiaal kopen jullie als jullie krap zitten qua financiën?'' Voor andere vragen verzoek ik je om het vragen board eens te bezoeken, hier staat een FAQ bekijk deze eens goed, misschien staat hier het antwoord wel op jou vraag. Zo niet open dan een topic in het vragen board en een PCM Moderator of een gewone member van het forum zal je verder helpen.
Houd overigens wel rekening met het lijstje voor je carrières. Dit maakt het veel overzichtelijker zodat wij snel jou prestaties kunnen bewonderen. Het zou ten slotte ook mooi zijn als je je carrière deelt met ons zodat men ook kan spelen met jou team. Je doet dit door te gaan naar www.speedyshare.com (bijvoorbeeld) en dan kies je uit je PCM Savegame map (Mijn Documenten/Pro Cycling Manager 2008/Solo/*naam Database*) je savegame (het .cdb bestandje, andere 2 niet). Hierna zal ik hem opnieuw uploaden op filefront en dan zal ik hem tot slot tussen de andere zetten.
Lijstje om in te vullen wil je je carrière hier posten:
[b]Team:[/b] [b]Seizoen:[/b] [b]Datum:[/b] [b]Database:[/b] [b]Patch:[/b] [b]Aangekochte renners:[/b] [b]Verkochte renners:[/b] [b]Kopman:[/b] [b]Screenshot team:[/b] [b]Beste resultaten:[/b] [b]Tegenvallers:[/b] [b]Overige resultaten:[/b] [b]Stand seizoen (Pro-Tour) Ranking:[/b] [b]Stand seizoen (Continental-Tour) Ranking:[/b] [b]Downloadlink:[/b] [b]Eventuele opmerkingen:[/b]
Lijstje om in te vullen als je een talent wilt vermelden:
[b]Naam renner:[/b] [b]gescoute plaats (land + welk gebied/provincie):[/b] [b]Screen:[/b]

Log in
Registreer
Help

Multi quote