Vragen Topic
Gepost 25 juli 2010 - 14:43
Misschien heb je het niet opgeslaan na je de steden hebt gezet
Ik ben een rittenmaker.Requests altijd welkom (als ik het niet te druk heb)
Mijn ritten kun je HIER vinden
Heb ook een eigen tut gemaakt voor de beginnende rittenmakers :
Stage Editor Tutorial
Stage Editor Tutorial
Gepost 26 juli 2010 - 09:33
Ik wou ook is wat ritten maken. Ik begon met een rit in de Tour Down Under. In openrunner had ik de etappe gemaakt. Als ik echter bij de stage editor het .gpx bestand wilde openen kreeg ik dit.

Hoe komt dit?
Dan maakte ik een etappe in de Tour de Suisse na. Om te kijken of ik hetzelfde probleem had. Kreeg ik een ander foutmelding:

Wat is dit nu weer voor bullshit?

Hoe komt dit?
Dan maakte ik een etappe in de Tour de Suisse na. Om te kijken of ik hetzelfde probleem had. Kreeg ik een ander foutmelding:

Gepost 29 juli 2010 - 09:50
Je klikt met je rechtermuisknop het routepoint aan. Dan zie je dat er 3 grote pijlen staan (groen,blauw & rood).
Maar je hebt er dan nog 3 kleine tussen.Die moet je verslepen door je rechtermuisknop ingeduwd te houden.
Op het eerste weet ik geen antwoord,maar het 2e is omdat je weg te lang is denk ik ofwel je landschap is te groot.
Dus probeer is een kleinere etappe te maken.
Maar je hebt er dan nog 3 kleine tussen.Die moet je verslepen door je rechtermuisknop ingeduwd te houden.
Felipe, op 26 juli 2010 - 10:33, zei:
Ik wou ook is wat ritten maken. Ik begon met een rit in de Tour Down Under. In openrunner had ik de etappe gemaakt. Als ik echter bij de stage editor het .gpx bestand wilde openen kreeg ik dit.

Hoe komt dit?

Hoe komt dit?

Op het eerste weet ik geen antwoord,maar het 2e is omdat je weg te lang is denk ik ofwel je landschap is te groot.
Dus probeer is een kleinere etappe te maken.
Deze post is bewerkt door cavendish: 29 juli 2010 - 09:53
Ik ben een rittenmaker.Requests altijd welkom (als ik het niet te druk heb)
Stage Editor Tutorial
Stage Editor Tutorial

Log in
Registreer
Help

Multi quote